Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

βλάσφημη


Ξεφτίζει  το όνειρο και η ζωή
Βουλιάζω σε μαύρη λάσπη απελπισίας
κι είναι στιγμές που φαντάζομαι μιαν όμορφη αλήθεια
Μα η ζωή, δεν συγχωρεί την προδοσία μου.  
Η ελπίδα μου σπαράζει καθώς περιμένω
τον θάνατο, που βαδίζει δίπλα μου,με το μαύρο του δίχτυ. 
Φοβάμαι.  
Στο πάτωμα πέφτει η νιότη μου.
Γερνάω και ο φόβος με καταναλώνει – μέρα με την μέρα  
Γαντζώνομαι από το δέντρο της ζωής.
Παρακαλώ την χάρη Σου. 
Κινδυνεύω. 
Που είσαι πάλι; 
Με άφησες μόνη.
Πως τολμάς να μου στερείς την χαρά;  
Χάνομαι στο νωπό χώμα 
με τριαντάφυλλα στον λαιμό μου 
με γιασεμιά στα πόδια μου



                                                              Πάω να θρέψω την γη.

#ΙλίκηΣτεργίου
#ΠροσοχήΣτοΚενό


από την συλλογή ποιημάτων Προσοχή Στο Κενό - κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή
http://www.lulu.com/spotlight/ilikistergiou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου