Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Το νου σου στο παιδί



μέσα μου φυλάω ο,τι πιο πικρό 

παιδί μικρό με ματωμένα άκρα
πάω  να σταθώ και πέφτω
δεν κλαίω
δεν μπορώ
σέρνομαι 
όταν περνάς από δίπλα μου χαμογελώ
ήθελα να παίξουμε ένα παιχνίδι
ήθελα να  με αγκαλιάσεις
μα δεν είχες χρόνο 
ή δεν είχες όρεξη
κι έφευγες.. 

Το παιδί μέσα μου σώθηκε
μα ακρωτηριασμένο 
γλείφει τα εσωτερικά μου δάκρυα 
και μου λέει ''δεν πειράζει 
πάμε ξανά - που θα πάει θα γίνει''

Τίποτε δεν έγινε
το έβαλα για ύπνο 
κι εγώ.. εγώ... εγώ .. εγώ...
δεν έχω τίποτε άλλο από αυτό το παιδί
Θα το προστατέψω από τον οίκτο σας
και θα σας τεστάρω
όταν λέτε πως με νοιάζεστε, 
τότε, θα το ξυπνώ
να συρθεί μπροστά σας, 
ανεξάντλητο να αιμορραγεί πάνω σας 

Να δω την αντίδραση
πως θα φερθείτε στο παιδί 
αν αγαπάτε το παιδί
εμένα
εμάς
Που αξίζει να ξεκουράσω την ψυχή μου..



#ΙλίκηΣτεργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου